Klantenservice

Bestellen & Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?

Particuliere klanten kunnen bestellen en betalen via de webshop. Je kunt kiezen voor IDEAL-betalen, creditcard of doormiddel van vooruitbetalen. 

Gemeentes of (groen)bedrijven kunnen hun bestelling ook doorgeven per email of telefoon. Voor de betaling ontvangt u als gemeente of (groen)bedrijf een factuur van ons.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij leveringen binnen Nederland worden bij bestelling onder € 75,00 (incl. BTW) verzend- en administratiekosten van € 5,00 (incl. BTW) berekend. 

Bij leveringen naar België worden bij bestelling onder € 75,00 (incl. BTW) verzend- en administratiekosten van € 10,00 (incl. BTW) berekend. 

Verzending naar andere landen op aanvraag. 

De verzending vindt plaats, tenzij anders overeengekomen, op de wijze die ons als beste bekend is. 

Verzending voor rekening en risico van de afnemer, tenzij anders overeengekomen.

Wat is de levertijd?

Wij verzenden de zaden meerdere malen per week. Indien de producten voorradig zijn, ga dan uit van een levertijd van 4-6 werkdagen, maar in de praktijk gaat de levering vaak sneller. 

Bestellingen worden doorgaans per brievenbuspost of pakketdienst verzonden.

Contact

Telefoon en mail

Heb je een vraag? Je kunt ons e-mailen via [email protected] 
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9 tot 17 uur. Ons telefoonnummer is: 0516 - 44 11 44

Adres en openingstijden

Je kunt ons bedrijf helaas niet bezoeken. 

Ieder jaar organiseren wij een Open Dag. Houd onze sociale media en nieuwsbrief in de gaten voor alle updates hierover!

 Uiteraard kun je onze webshop iedere dag bezoeken. 

Wel staan we jaarlijks op verschillende beurzen en markten.

Kan ik Cruydt-Hoeck bezoeken?

Je kunt ons bedrijf helaas niet bezoeken. Onze zaden en planten kun je online bij ons bestellen, waarna we ze via een pakketbezorger op locatie laten bezorgen.  
Jaarlijks organiseren we een Open Dag. Dan kun je alle facetten van ons bedrijf zien.